Witchcraft

Przeniesione na www.witchcraft.com.pl


#1 2011-09-30 17:00:32

 Olimpia

Administrator

35374777
Call me!
Zarejestrowany: 2011-08-27
Posty: 2464
Punktów :   29 
Znak zodiaku: Wodnik
Żywioł: Powietrze/Ogień
Rodzaj praktykowanej magii: Różne :D

Skontaktowanie się z żywiołakami

Żywiołaki to duchy które zamieszkują świat materialny. Normalnie nie są zbyt bystre i raczej wąsko wyspecjalizowane, ale często mogą być dość przydatne dla magów. Używając z pierwszym poziomem odpowiedniej Sfery (Materii dla Ziemi, Sil dla Ognia, Życia dla Wody i Umysłu dla Powietrza), mag może się skontaktować z duchami zamieszkującymi obiekty (od kamienia po ocean). Przy pomocy 3 poziomu można sprawić, ze pokażą się fizycznie. Należy je klasyfikować jako sługi (to oni są dla nas, a nie my dla nich ale pamiętajcie o szacunku). Ilość sukcesów określa, jak potężne, lub jak liczne żywiołaki uda się magowi przyzwać. 7 lub więcej sukcesów pozwala przyzwał władców żywiołów (Paralda dla Powietrza, Djin dla Ognia, Niksa dla Wody i Ghob dla Ziemi). Te są już dosyć potężne, lecz również dość wprawne w targowaniu się z magami.

* Wezwanie Gnoma

Tego rytuału używa się by przyzwać jednego, lub więcej żywiołaków ziemi, gnomów. Mag napełnia Trójkąt piaskiem, błotem i kamieniami i intonuje jedna z modlitw do żywiołu oprócz normalnego rytuału. W przeciwieństwie do większości przyzwań gnomy wola manifestować się fizycznie, jako małe ludziki z gliny i ziemi. Są istotami upartymi, praktycznymi i trochę leniwymi, posiadającymi dogłębna wiedzę o wszystkim, co jest powiązane z ziemia, jak kruszce, kamienie szlachetne, ukryte skarby, czy jaskinie. Są mistrzami w tworzeniu narzędzi, biżuterii i innych rękodzieł.

* Wezwanie Salamandry

Mag umieszcza u Trójkącie źródło ognia, jak ruszt i intonuje modlitwę Salamandry. Duch zamanifestuje się na wpół fizycznie wewnątrz płomieni, jako niewyraźny jaszczurowaty kształt. Salamandry są istotami agresywnymi, pełnymi pasji i zupełnie pozbawionymi cierpliwości. Są zaznajomione z wszystkim, co się wiąże z ogniem, silami i zniszczeniem, lecz tez oczyszczeniem i transformacja.

* Wezwanie Sylfa

Sylfy zazwyczaj manifestują się jako wonne powiewy wiatru, lub zmieniające, sugestywne, ledwo widoczne kształty. Lubują się w iluzjach, mamieniu ludzi i robieniu głupca z maga (a dzięki swojej wysokiej inteligencji są w tym dobre). Nie przychodzi im łatwo zachowywanie się poważnie, ale jeśli mag je do tego nakłoni, są dobre we wszystkim dotyczącym powietrza, muzyki, iluzji, języków itp. Są także niezastąpione, choć trochę nieprzewidywalne przy rozpowszechnianiu magicznych plotek, tworzeniu iluzji, żeby nie wspomnieć o szpiegowaniu.

* Wezwanie Undyny

By zawezwać undyny mag umieszcza wodę wewnątrz Trójkąta i intonuje modlitwę do Undyn. Zazwyczaj objawiają się one jako zmarszczki na wodzie, wilgotność w powietrzu a jeśli mag każe przyjąć im bardziej czytelny kształt, jako piękne, uwodzicielskie kobiety ukształtowane z wody lub jako obrzydliwe rybo-podobne stwory. Są nieco zdradliwe, lecz jednocześnie bardzo emocjonalne. Maja silny związek z życiem i wzrostem i wiedza wiele o żyjącym świecie, i oczywiście o wszystkim co się dzieje pod woda. Mogą wpływać na emocje innych, powodować płodność lub bezpłodność i kontrolował wodę we wszystkich jej formach.


Normalność to wymysł.
Ludzie (owce) skupiają się w stado i "normalność" tworzą na podstawie wypadkowej średniej reakcji i poglądów innych Owiec w stadzie.
Boją się uwolnienia Woli ponad Formę.
Są niewolnikami Formy (Materii i spraw materialnych).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.witchcraft.pun.pl