Światy skandynawskich Bogów składają się z lodu i ognia. Każdy świat ma przyporządkowaną runę Piszę to iż może się to przydać przyszłym runiarzom. Tych światów jest 9 Są:
Wyższe:(Niewidzialne)
Asgard-Bogowie, wojownicy i ich synowie. Runa-Gebo
Każdy chyba słyszał o Asgardzie, wielkiej boskiej warowni albo twierdzy,choćby z gier albo bajek. Jak do niej się dostać? Nie dostaniesz się do tej twierdzy, chyba że tęczą(tylko którą?) Bogowie sami przybędą do ciebie w formie miłości,szczęścia,ekstazy lub zła. Choć bajkowo to brzmi jest to prawdą. Wszystko co nas otacza jest niezwykłe Patyk na drodze,kamyczki,nawet kałuża. Wszystko może cię wiele nauczyć,musisz to tylko zauważyć.
Rady-Przemyśl czy nie otrzymałeś czegoś niezwykłego: Talentu przedmiotu(Nie koniecznie chodzi o pieniądze) Drugiej połowy.
Alfheim - Elfy świetliste Runa-Sowilo
Jesteś kreatorem tego świata,tutaj rządzą twoje marzenia i wyobraźnia.Ten świat żyje własnym życiem ,jeżeli nie potrafisz odnaleźć siebie udaj się do tego malowniczego świata Tutaj nie odczuwasz strachu,rozpaczy, głodu. Ta przestrzeń nie ma granic,jest mocno napchana energią.
Rady-Pomyśl że czas zatrzymał się w jednym punkcie pozwól sobie bycz szczęśliwym. Pamiętaj że między wyobraźnią a realiami jest różnica.
Średnie:(Na ziemi)
Midgard - Ludzie Runa-Jera Nasz zwykły świat, gdzie człowiek uważa się za pana. Wszystko składa się z cząstek ,materii. Po prostu nasz zwykły świat. Gdzie czas jest uwięziony.
Rady-Każde twoje myśli,czyny wydadzą owoce, złe lub dobre
Utgard - Lodowe Olbrzymy - Thyrm Runa-Nauthiz
To miejsce zamieszkują lodowe i kamienne olbrzymy Ponoć miejsce ciemnych dążeń i egoizmu To tutaj znajduje się Studnia mądrości Mimira. Ta kraina jest uosobieniem pierwotnych instynktów (Żeby było mało, tu zawsze jest śnieg) To miejsce wzbudza wolę przetrwania za wszelką cenę. To jest arena twoich wrogów i demonów wszystko po to aby porozumieć się ze sobą(Olbrzymem który w tobie siedzi)
Rada-Zawsze słuchaj swojej świadomości,zaufaj sobie, stań obok.
Muspellheim - Ogniowe Giganty
Gorejący świat ognia,(Nie mylić z piekłem) Chodź jest domem pustki i rozpaczy. Strzegą go czterej piekielni strażnicy
Zaś on sam jest łącznikiem między nami a siłami z innych światów. Jednak żeby posiąść taką moc ,niczym płynąca lawa, lub wściekły wulkan trzeba nie lada skupienia Czasem musisz być niczym sopel lodu. Ten świat pokieruje twoją energię,lecz uważaj aby ognie nie uczyniły tobie szkody.
Rada-Niech twe serce będzie wichrem.dotyczy w codziennym życiu i medytacji. Twoje emocje nie mogą ciebie zdominować.
Vanaheim - Bogowie z pokolenia Leży na przeciwnym biegunie Utgard (Nie mylić z Grenlandią i Antarktydą) W medytacji jest samoakceptacji ,bezpieczeństwa i ciszy.Miejsce niesie magiczne życie. Tutaj zmierza każdy chodź nie jest końcem twej drogi.
Rada-twoje myśli mogą być jak kryształ-Wypełniony.
Światy dolne:Świat Umarłych
Swartalfaheim - Mroczne elfy i gnomy Runa-Eihwaz
Jedyne miejsce w którym spotkasz swe najgorsze demony ,strachu,zwątpienia, agresii. Miejsce największego upadku i losu. Tutaj trzeba sytanąć na wprost swojego strachu. Bądź wiecznym wędrowcem,niczego nie zatrzymuj ale panuj.
Rada-bądź odwarznym poza wszelką ceną.
Nifhel - świat umarłych - Hel Runa-Hagalaz
Jeżeli zwątpiłeś w siebie ,chcesz popełnić samobójstwo. To miejsce jest w sam raz dla ciebie! Dlaczego? Bo wszystko czego ci trzeba to tylko jeszcze ciemniejszych energii. Nałogów itp. To jest wielka pustka ,ciemność Strzeże jej Olbrzymka Hel. Jeżeli się tam dostaniesz ciężko będzie ci odejść jeżeli ci się jednak uda. Poznasz wtedy cel zaistnienia.
Rada-O twoim życiu decyduje wola i moc twego ducha. Jeżeli chcesz odejść ,odwołaj się do swojego sacrum.
|